گفته بودم اگه بیای


گفته بودم اگه بیای ، چشمامو بارون می کنم

شمعدونیای قلبمو ، غرق بهارون می کنم

گفته بودم اگه بیای ، اسمتو فریاد می کنم

قناریهای عشقمو ، از قفس آزاد می کنم

گفته بودم اگه بری ، زندگی زندون ِ برام

اون روزای پاک و قشنگ ، مثل یه کابوس برام

گفته بودم وقتی بری، من خودم ُ گم میکنم

این دل گرم و عاشقو، از چشما پنهون می کنم

حالا بازم می خوای بری؟          باز منو تنها بذاری؟

باز این دل پریشونو                  اسیر غمها بذاری؟

می خوای بازم با یاد تو          چشمامو دریا بکنم

نگاه گرم و آبیتو                     تو فرداها گم بکنم؟

هیچ می دونی این دل من         اسیر چشمای توِ؟

غزال وحشی دلم                 تو دامِ زلفای توِ؟       


********************************************************

می دانستم    سرانجام من می مانم و بوی سیگار دستان تو

که تنها یادگار دستانم خواهد بود

و رسوایی حقیقت پنهان پشت دروازه بسته زندگی تو

می دانستم  سرانجام  تو می مانی وخنده ای بر سادگی چشمان من.

                                                                                               
گاهی اوقات یک اتفاق

کوچک  پنجره ای به روی تو میگشاید

تا حقایقی که دیگران از تو پنهان کرده اند  آشکار گردد.

☻☻

خوشبختی یعنی :

خوشبختی یعنی نوشیدن یک فنجون قهوه در کنار مادر.

یعنی عبور جریان رودخونه از روی پاهای بدون کفش.

یعنی شنیدن  خبری خوش در اوج ناراحتی.                  
یعنی…..