فاصله

 

فاصله افتاده بین من و تو
دستامون نمی رسن به هم دیگه
اینو بغض تو نگفت
اینو قلب من می گه

این همه سال دوری
دوری و بی خبری
من گرفتار قفس
تو پی در به دری
من به یک آیینه دلخوش
تو به سایه ها امیدوار
من به غربت تو مدیون
تو از این غریب طلبکار

این همه زخم با من
این همه درد با تو
ابر شکوه،کی بباره؟
من ببارم یا تو؟
من گذشتم از گذشته
فرق ما شاید همین جاست
تو پری از قهر دیروز
من نگاهم رو به فرداست
هنوز هم تو این هوای
ابری افسرده خاطر
که نه دل خوشه نه دلدار
نه غذل خوشه نه شاعر
من پی بخشودنم
تو به فکر داوری
من به ابتدا رسیدم
تو هنوز در سفری......
و من تنهای تنها
در دیار بی وفایی.

زهرا جون

عشق!

زیبایی عشق به سکوته نه فریاد

زیبایی عشق به تحمله نه خرد شدن و فرو ریختن

عشق خیالی ست که اگه به واقعیت برسه دیگه طعم شیرینشو از دست می ده.

عشق یه کویره که عاشق تشنه با رویای سراب معشوق قدم به جلو میذاره

عشق راه ناهمواریه که وقتی ازش گذشتی و تمام سختیا رو پشت سر گذاشتی می رسی به جایی که اصلا تصور نمی کردی آخرش این باشه مثل کسی که از کوهی بالا می ره به امید اینکه ببینه پشت اون کوه چیه؟لذتش فقط امید و رویای رسیدن به اون بالاست وقتی رسیدی می بینی هیچی پشت کوه نبوده و نیست ناامید و خسته می شینی به این همه راهی که اومدی فکر می کنی. البته اگه بین راه سقوط نکنی.

عشق سخن گفتن با نگاهه.

عشق امید به رسیدن و ترس از نرسیدنه

عشق تکرار افرینش


زهرا جون

تفاوت عاشق کسی بودن و کسی را دوست داشتن

بین کسی که عاشق شده است و کسی که تنها شخصی را دوست دارد تفاوتهائی است. نکات زیر به شما کمک می کند که تفاوت بین آن دو را بدانید

1- هنگام دیدن کسی که عاشق او هستید تپش قلب شما زیاد شده و هیجان زده خواهید شد اما هنگامی که کسی را می بینید که آنرا دوست دارید احساس سرور و خوشحالی می کنید

2- هنگامیکه عاشق هستید زمستان در نظر شما بهار است ولیکن وقتی کسی را دوست داری زمستان فقط فصلی زیبا (زمستانی زیبا) است.

3- وقتی به کسی که عاشقش هستید نگاه می کنید خجالت می کشید ولیکن هنگامی که به کسی که دوستش می دارید نگاه کنید لبخند خواهید زد.

4- وقتی در کنار معشوقه خود هستید نمی توانید هر آنچه در ذهن دارید بیان کنید اما در مورد کسی که دوستش دارید شما توانائی آنرا دارید.

5- در مواجه شدن با کسی که عاشقش هستید خجالت می کشید و یا حتی دست و پای خود را گم می کنید اما در مورد فردی که دوستش دارید راحت تر بوده و توانائی ابراز وجود خواهید داشت.

6- شما نمی توانید به چشمان کسی که عاشقش هستید مستقیم و طولانی نگاه کنید (زل بزنید) اما می توانید در حالی که لبخندی بر لب دارید مدتها به چشمان فردی که دوستش دارید نگاه کنید.

7- وقتی معشوقه شما گریه می کند شما نیز گریه خواهید کردو اما در مورد کسی که دوستش دارید سعی بر آرام کردن او می کنید.

8- احساس عاشق بودن و درک آن از طریق نگاه (دیدن) است اما در درک دوست داشتن بیشتر از طریق شنوائی است (از طریق ابراز علاقه به صورت کلامی)

9- شما می توانید یک رابطه دوستی را پایان دهید اما هرگز نمی توانید چشمان خود را بر احساس عاشق بودن ببندید چرا که حتی اگر این کار را هم بکنید عشق همچنان قطره ای در قلب شما و برای همیشه باقی خواهد ماند.

حالا شما عاشق شدید یا طرف مقابل رو فقط دوست دارید به نظر من که دوتاش دردسر داره ..............
زهرا جون