عشق!

زیبایی عشق به سکوته نه فریاد

زیبایی عشق به تحمله نه خرد شدن و فرو ریختن

عشق خیالی ست که اگه به واقعیت برسه دیگه طعم شیرینشو از دست می ده.

عشق یه کویره که عاشق تشنه با رویای سراب معشوق قدم به جلو میذاره

عشق راه ناهمواریه که وقتی ازش گذشتی و تمام سختیا رو پشت سر گذاشتی می رسی به جایی که اصلا تصور نمی کردی آخرش این باشه مثل کسی که از کوهی بالا می ره به امید اینکه ببینه پشت اون کوه چیه؟لذتش فقط امید و رویای رسیدن به اون بالاست وقتی رسیدی می بینی هیچی پشت کوه نبوده و نیست ناامید و خسته می شینی به این همه راهی که اومدی فکر می کنی. البته اگه بین راه سقوط نکنی.

عشق سخن گفتن با نگاهه.

عشق امید به رسیدن و ترس از نرسیدنه

عشق تکرار افرینش


زهرا جون

نظرات 9 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:13 ب.ظ

عشق سرابی بیش نیست حواست باشه

داریوش سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:05 ق.ظ http://www.shabshekan7.persianblog.com

سلام .من تو وبم در باره ء عشق البته نه عشق واقعی عشقی که بعضی ها دچارش میشن و زود فراموش میکنن ( در واقع عشق نه یه حس زودگذر)یه چیزی نوشتم که امیدوارم بخونی و نظر بدی ولی قبل از کامنتت فکر کنی چی نوشتم و زود موضع نگیریچون من بعضیا رو میگم . موفق باشی . راستی منو یادته یه بار به وبم سر زدی به مولا.

سیاه سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام
من به حرف شما گوش میکنم و از کوه بالا میرم و تمام سختیها رو هم میکشم ودیگه عشق فریاد نمی زنم

امیر سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:00 ب.ظ

اخ اخ..
وقتی کسی رو دوست داشته باشی اول سلام میکنی اما اونی که تو عاشقشی اخر باهاش خدا حافظی میکنی..
اینجا هم بالاخره آپ دیتشد و از همین رو ( از کدام رو ؟! ) من بر آن شدم ( بر کدام ؟) تا اینجا از خودم یه کامنت در کنم که ای با استعداد دوست داشتنی !
ای نبوغ وبلاگ نویسی !
ای استعداد خالص ! ( اینم برای اینکه کامنتم رو قیچی نکنی ! )

بابا ذات عشق ! بابا دانته ! تو که این همه اینجا کمدی الهی مینویسی ؛ این Gmail من چی شد ؟

فعلا تشکر آلودیم ..! :x

هری پاتر سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:35 ق.ظ http://weblog.hosseinonline.com

واقعا تشبیه های قشنگی بود....

رامتین چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:37 ب.ظ

دوست داشتن برتر از عشق است . عشق یک جوشش کور است و پیوندی است از سر نابینایی / اما دوست داشتن پیوندی خود آگاه و از روی بصیرت روشن و زلال ...
عشق با شناسنامه بی ارتباط نیست و گذر فصل ها و عبور سالها بر آن تآثیر میگذارد / اما دوست داشتن در ورای سن و زمان و مزاج زندگی میکند و بر آشیانه بلندش روز و روزگار را دستی نیست ...
عشق با دوری و نزدیکی در نوسان است . اگر دوری بطول انجامد ضعیف میشود ، اگر تماس دوام یابد به ابتذال میکشد و تنها با بیم و تزلزل و اضطراب زنده میماند / اما دوست داشتن با این حالات نا آشناست . دنیایش دنیای دیگریست ..
عشق ، جنون است و جنون چیزی جز خرابی و پشیمانی به همراه نمی آورد / اما دوست داشتن در اوج معراجش از سرحد عقل فراتر میرود و فهمیدیدن و اندیشیدن را نیز از زمین میکند و با خود به قله بلند اشراق میبرد ...
عشق یک فریب بزرگ و قوی است و دوست داشتن یک صداقت راستین و صمیمی ، بی انتها و مطلق ...
عشق در دریا غرق شدن است و دوست داشتن در دریا شنا کردن ..
عشق همواره با شک آلوده است / دوست داشتن سراپا یقین است و شک نا پذیر ...
از عشق هر چه بیشتر مینوشیم سیراب تر میشویم و از دوست داشتن هر چه بیشتر ، تـــشـــنـــه تر ...
عشق هر چه دیرتر میپاید کهنه تر میشود و دوست داشتن نوتر ...

آرش دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:55 ق.ظ http://arash2537.persianblog.com

زیبا و عمیق...به روز شدم

آپاچی دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:09 ب.ظ http://eskeletory.persianblog.com

سلام من آپ دیت کردم تو چرا آپدیت نمی کنی ؟؟؟

X شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:36 ب.ظ http://:D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد