آسمان فرصت خوبی است اگر پر بکشیم به افق های دل انگیزخدا سر بکشیم

به نظاره آسمان رفته بودم ؛

گرم تماشا و غرق در این دریای سبز معلقی که بر آن ،

مرغان الماس پر

ستارگان زیبا و خاموش ،

تک تک از غیب سر می زنند و دسته دسته

به بازی افسون کاری شنا می کنند .

آن شب نیز ماه با تلالؤ پر شکوهش

که تنها لبخند نوازشی است

که طبیعت بر چهره ی نفرین شدگان کویر می نوازد ،

از راه رسید و گل های الماس شکفتند

و قندیل زیبای پروین - که هر شب ،

دست ناپیدای الهه ای آن را از گوشه ی آسمان ،

آرام آرام به گوشه ای دیگر می برد - سر زد .

و آن جاده ی روشن و خیال انگیزی که

گویی یک راست به ابدیت می پیوندد !

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 05:07 ب.ظ http://www.hamid-joooker.blogsky.com

سلام خوبی من اسم سايت تو رو تو سايتم مينويسم تو هم ماره من رو بنويس

سیاه پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:28 ق.ظ

salam
omidvaram ke dar risadan be arezooyat beresi ba tamame mokhlafat

جواد یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 05:17 ب.ظ http://zendegieman.blogsky.com/

سلام از مطالب بسیار زیبای وبلاگ شما لذت بردم ....من مایلم تبادل لینک با شما هستم اگر شما نیز مایل هستید من را در جریان بگذازید ... ضمنا خوشحال می شم به من هم سر بزنین ... خداحافظ

رامتین دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:34 ق.ظ

میگویند شیشه ها احساس ندارند اما وقتی روی شیشه بخار گرفته اتاقم نوشتم
((دوستت دارم)) آرام آرام گریست .


مسعود ریاحی دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:08 ب.ظ http://tricks .blogsky.com

سلام خوشحالم از اینکه اولین نظر وبلاگ منو گذاشتین
منتظر مطلب جدید وبلاگ شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد