Madaran ra hame taghdir konid ze mohebat hame ra sir konid
 

مادرم

ای گرامی ترینم صمیمی ترینم

نمیدانم که چگونه می توانم قدرشناس زحمات بی دریغ شما باشم

فقط میتوانم بگم با تمام وجود دوستت دارم و بابت همه چیز متشکرم

                                     

زهرای تو


چند نکته دیدم بد نیست شما هم بخونین


مرد از راه چشم و زن از راه گوش به دام عشق می افتد .

 

دوری ، عشق را شدت می بخشد و نزدیکی ، قوت .

 

پیری مانع از عشق نیست . اما عشق تا حدی مانع از پیریست .

 

هرگز ندانستم چگونه ستایش کنم تا آنکه آموختم چگونه دوست بدارم .

 

عشق ناتمام می گوید : من تو را دوست دارم چون به تو نیاز دارم .

 

عشق تمام می گوید : من به تو نیاز دارم چون تو را دوست دارم .

 

در حساب عشق یک به اضافه یکی برابر است با همه چیز و دو منهای یک برابر با هیچ .

 

محال است عاشق باشی و عاقل .

 

عشق چیزی جز یافتن خویش در دیگران و شادکامی در شناخت نیست .

 

عشق همانند پروانه ایست که اگر سفت بگیری له می شود و اگر سست بگیری می گریزد .

 

عشق چون میوه است . ممکن است خوب به نظر آید اما تا وقتی که نرسیده آن را گاز نزن .

 

عشق چون ساعت شنی است . با خالی شدن مغز ، قلب پر می شود .

 

عشق غلبه خیال بر خرد است .

 

مرد به کرات عشق میورزد ، اما کم . زن به ندرت ، اما بسیار .

 

مردها همواره میخواهند اولین عشق یک زن باشند و زن ها دوست دارند آخرین عشق یک مرد باشند .

 

تنها پاداش عشق ، تجربه عاشقی است .

 

با عشق وشکیبائی چیزی نا ممکن نیست

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام
از اینکه همیشه خط صحیح سلامت و شادابی رو تو این دستنوشته هات میبینم خوشحالم ؛ از این رو ( نه جدا از کدام رو ؟ ) منم برای مادرت و تمامی مادر های دنیا آرزوی سلامتی میکنم و دلم میخواد به همشون تبریک بگم.

آخیش !! از این که من اولین نفر هستم که می کامنتم بسی حالی به حولی شدم .
هنوزم تو حال و هوای شعر فاصله ات هستم و خلاصه بد جوری ما رو جو اخذ کرده ؛ اونم اینجوری !
مادرررررررر
بی تو تنها و غریب ام

تشکر آلودیم !
نامه بنویس..

سارا دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:53 ق.ظ http://dailynotes.blogsky.com

مادر زیباترین واژه ...

آرش جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:47 ب.ظ http://arash2537.persianblog.com

سلام،این روزها که همه دم از عشق و توصیف عشق و مباحث پیرامون عشق می‌زنند...مثل اینکه بازار عشق و عاشقی خیلی داغه...به روز شدم

رامتین یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:37 ق.ظ

طی یک سخنرانی در یکی از دبیرستانهای آمریکا ، بیل گیتس ( رئیس شرکت نرم افزاری مایکرو سافت ) خطاب به دانش آموزان گفت که در دبیرستان خیلی چیزها را به دانش آموزان نمی آموزند . او هفت اصل مهم را که دانش آموزان در دبیرستان فرا نمی گیرند ، به شرح زیر نام برد:
اصل اول:در زندگی ، همه چیز عادله نیست ، بهتر است با این حقیقت کنار بیایید .
اصل دوم:دنیا برای عزت نفس شما اهمیتی قائل نیست . در این دنیا از شما انتظار می رود که قبل از آنکه نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید ، کار مثبتی انجام دهید.
اصل سوم:پس از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان و استخدام شدن ، کسی به شما رقم فوق العاده زیادی پرداخت نخواهد کرد. به همین ترتیب ، قبل از آنکه بتوانید به مقام معاون ارشد با خودرو مجهز و تلفن همراه برسید ، باید برای این مقام و مزایایش زحمت بکشید .
اصل چهارم:اگر فکر میکنید آموزگارتان سختگیر است ، سخت در اشتباه هستید . پس از استخدام شدن متوجه خواهید شد که رئیس شما خیلی سخت گیر تر از آموزگارتان است، چون امنیت شغلی آموزگاران را ندارد.
اصل پنجم:آشپزی در رستورانها با غرور و شان شما تضاد ندارد . پدر بزرگهای ما برای این کار اصطلاح دیگری داشتند از نظر آنها این کار " یک فرصت " بود .
اصل ششم:اگر در کارتان موفق نیستید ، والدین خود را ملامت نکنید . از نالیدن دست بکشید و از اشتباهات خود درس بگیرید.
اصل هفتم:قبل از آنکه شما متولد بشوید ، والدین شما هم جوانان پرشوری بودند و به قدری که اکنون به نظر شما می رسد ، ملال آور نبودند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد