مسافر شهر شب

 آخرین رهگزر شهر شبم!

یه نفس بریده ی جون به لبم!

برای دیدن فانوس چشات,

خیلی وقته که توی تاب و تبم!

صدتا سایه پا به پامن,

نفسام مال خودم نیست!

توی شهر قصه هیچکس,

پی رد قدمم نیست!

خسته نفس,بسته گلو,آینه ی شکسته ام!

ای روزگار! از تو و از لحظه شمردن خسته ام!

من و ببر به پشت سر! من و ببر! من و ببر!

تا یه هوای تازه تر,من و ببر! من و ببر!

تا فصل آغاز سفر,من و ببر! من و ببر!

تا خنده های بی خبر, من و ببر ! من و ببر!

من و ببر تا خود من,تا آخر تازه شدن!

به باغ سبز لحظه هام,رنگ شکوفایی بزن!

خسته نفس,بسته گلو,آینه ی شکسته ام!

ای روزگار! از تو و از لحظه شمردن خسته ام

زهرا جون

نظرات 3 + ارسال نظر
به سایت چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.behsite.com

سلام سایت www.behsite.comبا بهترین امکانات تاسیس شد.شما میوانید با ثبت نام در به سایت از امکانات عآلی اون مثل لینک به وبلاگ شما - درج مقاله های شما- لینک به مطالب شما در وبلاگ – ارسال جک عکس و نرم افزار به ایمیل شما در هر هفته – آموزش وبلاگ نویسی – چت و.....بر خوردار بشید پس عجله کنید و ثبت نام کنید.ضمنان سری جدید به سایت به زودی می آید .
به سایت= بهترین سایت

مسافر هتل کالیفرنیا چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 03:38 ب.ظ http://sokote-marg.blogsky.com

سلام زهرا جان ..مثل اینکه خیلی خسته و گرفته ایی... امیدوارم هیچ وقت خسته و دلسرد نشی... همواره استوار باشی

[ بدون نام ] جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:33 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد