من و تو مثل دو تا خط می مونیم,

که تو یه دفتر مشق اسیر شدیم!

نرسیدیم به هم آخرشم,

تو همون دفتر کهنه پیر شدیم!

بی هم و کنار هم روزا گذشت,

دستای من نرسید به دست تو!

می دونیم که ما به هم نمی رسیم,

مگه با شکست من , شکست تو!

من نمی رسم به تو آخر بازی همینه!

آخر عشق دو تا خط موازی همینه!

اگر من بشکنم و تو بی خیال,

بگذری از من و تنهام بذاری,

اگه با تموم این خاطره ها,

تو همین دفتر مشق جام بذاری,

بعد از اون دیگه نه من مال منه,

نه تو تکیه گاه این شکسته یی!

بیا عاشق بمونیم کنار هم,

نگو از این نرسیدن خسته یی!

تو نمی رسی به من آخر بازی همینه!

آخر عشق دو تا خط موازی همینه!......

زهرا جون
نظرات 1 + ارسال نظر
غریبه دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:02 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااای نگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد